stage in Saint-Laurent-du-Maroni - Reisverslagen van Yvonne Schep - WaarBenJij.nu stage in Saint-Laurent-du-Maroni - Reisverslagen van Yvonne Schep - WaarBenJij.nu
stage in Saint-Laurent-du-Maroni

Frankrijk: ja. Vergelijkbaar met Frankrijk: nee.
Welkom in Frans-Guyana! Naast Brits-Guyana en Nederlands-Guyana ofwel Suriname, waarschijnlijk de onbekendste van de Guyana's in het noorden van Zuid-Amerika. Ik verblijf hier 7 maanden als onderdeel van mijn opleiding Franse Taal en Cultuur om Nederlandse les te bieden aan basisschoolkinderen met als bijverschijnsel dat ik mijn horizon enorm verbreed, zowel in geografisch als socio-cultureel opzicht.

Recente Reisverslagen:

05 Mei 2016

"Si tu n'es pas prête pour ça, descends.."

26 Maart 2016

"Un pied sur terre, l'autre dans le vide"

11 Januari 2016

"Loin des yeux, mais pas du coeur"
Yvonne

Naar Nieuw-Guinea? Gaaf! Guinée? Dat is in Afrika toch? Guyana? Is dat land vol drugscriminelen? La Guyane? Is dat niet hetzelfde land dan? Het is duidelijk : daar waar over Martinique en Guadeloupe nog reisgidsen worden gepubliceerd in Nederland, wordt het bestaan van het atoeristische Guyane behoorlijk genegeerd. Bij deze heb ik de unieke kans om dit bijzondere stukje Frankrijk te leren kennen en mijn ervaringen met jullie te delen!

Actief sinds 11 Jan. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3983

Voorgaande reizen:

27 September 2015 - 06 Mei 2016

stage in Saint-Laurent-du-Maroni

Landen bezocht: